تجلیل از پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا

تجلیل از پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰
کوزه گری از تجلیل پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: با حضور اعضای کانون و بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران تجلیل شد.

«محمدعلی کوزه گری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امری مهم در جامعه است که ما در کانون در مناسبت های مختلف، برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی را با همین هدف اجرایی می کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: هیات امنا و اعضای کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا با همراهی جمعی از بسیجیان برادر و خواهر با حضور در بیمارستان بوعلی نکا با تقدیم تابلو فرش و شاخه‌های گل از کادر پرستاری تجلیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این مراسم تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت(ع) و آشنایی هر چه بیشتر با حضرت زینب (س) و رشادت ها و از خود گذشتگی و ایثار این بانوی بزرگ اسلام و همچنین بزرگداشت روز پرستار بوده است.

کوزه گری گفت: به مسجدی ها در مناسبت های مختلف پای کار انقلاب و اهداف انقلابی هستند و همه ما باید در این راستا همگام و همراه با نسل جدید برای تبیین هر چه بیشتر ارزش ها تلاش کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: با توجه به خدمات ارزشمندی که کادر درمان در دو سال گذشته تاکنون انجام داده اند و خدمات ارزنده ای که همیشه انجام می دهند؛ تکریم پرستاران همزمان با روز پرستار افتخاری ارزشمند برای اهالی مسجد است.

وی یادآور شد: همه تلاش ما در کانون مسجد بزرگداشت ارزش هایی است که دشمن تلاش دارد تا ما را از آن دور کند و لذا با همه همت و تلاش در این راستا و پاسداشت ارزش ها و آرمان های نظام حرکت خواهیم کرد تا ضمن بزرگداشت ایام الگوسازی مناسبی برای نسل جدید انجام دهیم.

پایان پیام/ 175