توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در نهمین مرحله از طرح مواسات کانون‌های مساجد استان زنجان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در نهمین مرحله از طرح مواسات کانون‌های مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط ۴۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح همدلی و مواسات کانون های فرهنگی و هنری مساجد پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) در سراسر کشور آغاز شد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد استان در هشت مرحله به اجرا درآمده است، گفت: در نهمین مرحله از اجرای این طرح 1200 بسته گوشت قربانی از طریق 40 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان های ابهر، خرمدره و خدابنده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که در استان مجری این طرح هستند، اقلام دیگر مورد نیاز خانوارها را با کمک خیرین تهیه کرده و در قالب بسته های کمک مومنانه توزیع می کنند.

 

پایان پیام/ 73