نام نویسی بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان قرآنی مساجد مازندران در جشنواره «مدهامتان»

نام نویسی بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان قرآنی مساجد مازندران در جشنواره «مدهامتان»

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا از نام نویسی بیش از هزار نفر از فعالان قرآنی مساجد مازندران در جشنواره «مدهامتان» خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره تا ۳۰ آذرماه فرصت نام نویسی دارند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ازتداوم نام نویسی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال خبر داد و اظهار کرد: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی رشته های این دوره از جشنواره اطلاع رسانی شده است.

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مدهامتان همانند سال گذشته به جهت تداوم شیوع کرونا از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irبرگزار می شود،  افزود: هر فرد فقط مجاز به شرکت در یک رشته می باشد.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: ۳۹۰کانون فرهنگی هنری از بین هزار و 194کانون مساجد استان برای ترغیب بچه های مساجد جهت شرکت در این جشنواره فعالیت دارند.

 

 

وی با بیان اینکه افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته(سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (۹۸و۹۹) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب نمودند نمی توانند در همان رشته در پانزدهمین جشنواره مدهامتان شرکت نمایند، یادآورشد: هر یک از متسابقین به شرط کسب ۷۰درصد کل امتیازان می تواند به مرحله کشوری این جشنواره راه بیابد.

 

 

حجت الاسلام نعمتی یادآورشد: فایل های ارسالی برای حضور در مرحله استانی باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد متسابق قرآنی به طور کامل مشخص باشد، همچنین حداکثر زمان تلاوت ۵دقیقه و حجم اثر حداکثر ۳۰مگابایت باشد.

 

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره تا 30 آذرماه فرصت نام نویسی دارند، ادامه داد: ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین، بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای بدون افکت قاری باشد.

 

 

 حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه آزمون مرحله استانی رشته حفظ جز ۳۰ پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود، اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام در رشته حفظ جز ۳۰ پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، پایان روز ۲۴ آذر ماه است.

پایان پیام/ 286