شهید «حسن زارع» بسیار به فکر مشکلات مردم محله «سهل آباد» بود

شهید «حسن زارع» بسیار به فکر مشکلات مردم محله «سهل آباد» بود

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مهدویان پور در دیدار با مادر شهید «حسن زارع» که در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» استان فارس برگزار شده بود، گفت: شهید «حسن زارع» بسیار به فکر مشکلات مردم محله «سهل آباد» بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجعفر مهدویان پور» امروز (سه شنبه 23 آذر) در دیدار با مادر شهید «حسن زارع» که در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» استان فارس برگزار شده بود، با اشاره به خصوصیات و ویژگی های برجسته اخلاقی این شهید گفت: شهید «حسن زارع» در زمان بازگشت از عملیات بسیار به فکر مشکلات مردم محله «سهل آباد» بود و به وضعیت آنان رسیدگی می کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز تاکید کرد: وی اخلاق حسنه ای داشت و این اخلاق را از والدین خود آموخته بود زیرا پدر و مادر این شهد بزرگوار از پیشکسوتان مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» هستند.

وی با اشاره به دیگر خصوصیات برجسته اخلاقی شهید «حسن زارع»، گفت: اخلاق و برخورد خوش، مردمداری، نماز اول وقت و دغدغه حل مشکلات در رفتار وی آشکار بود.

 براساس این گزارش، در این دیدار که با حضور اعضای کانون «سربازان ولایت» شیراز و همراهی «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری، حجت الاسلام «علی محمدپور»، کارشناس اموزش و پژوهش، «مرضیه خداجو»، کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و خبرگزاری شبستان فارس برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدیه به مادر شهید «حسن زارع» تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می شود؛ شهید «حسن زارع» از شهدای مخابرات زرهی ارتش در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نائل آمد و در زمان شهادت 26 ساله و دارای سه فرزند بود.

پایان پیام/ 130