برنامه «شکوه مادری» به همت کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز برگزار شد

برنامه «شکوه مادری» به همت کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» برنامه «شکوه مادری» به همت کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز با دیدار خانواده شهید «حسن زارع» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» امروز (سه شنبه 23 آذر) برنامه «شکوه مادری» به همت کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز با دیدار خانواده شهید «حسن زارع» برگزار شد.

حجت الاسلام «علی محمدپور» در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا، از بندگان صالح و نظرکرده خداوند هستند و در راه احیای دین خدا از همه هستی و جان خود گذشتند.

کارشناس اموزش و پژوهش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه داریم که با سرکشی از خانواده های شهدا در جریان مشکلات آنان قرار بگیریم و از توصیه های والدین معظم آنان بهره مند شده و در امور زندگی از آن استفاده کنیم.

براساس این گزارش، در این دیدار که با حضور «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری، «مرضیه خداجو»، کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «محسن تورع»، مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان فارس همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و هدیه به مادر شهید «حسن زارع» تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می شود؛ شهید «حسن زارع» از شهدای مخابرات زرهی ارتش در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نائل آمد و در زمان شهادت 26 ساله و دارای سه فرزند بود.

پایان پیام/ 130