اهدای ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان به همت بچه های کانون شهید کچویی

اهدای ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان به همت بچه های کانون شهید کچویی

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام پروانه گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری شهید کچویی تعداد ۵۰ هزار بسته گوشت نذری میان افراد کم بضاعت توزیع شد.

حجت الاسلام علی پروانه مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کچویی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: در ادامه برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد در این کانون حمایت از خانواده های کم بضاعت و نیازمند با اجرای طرح های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در جدیدترین برنامه این کانون، طرح «نذر قربانی» با توزیع گوشت میان خانواده های کم بضاعت به اجرا در آمد.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) بیان کرد: در این طرح تعداد ۵۰ هزار بسته گوشت گرم آماده و به همت بچه های مسجد میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام پروانه عنوان کرد: در مجموع برای اجرای این طرح، حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که به همت بچه های مسجد و خیران نیکوکار تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد:کانون فرهنگی هنری شهید کچویی تا کنون بیش از 60 فوق برنامه خیرخواهانه در راستای حمایت از افراد و خانواده های کم بضاعت و محروم انجام داده است.

مدیر کانون فهما شهید کچویی بیان کرد: این برنامه های خیرخواهانه به همت بچه های مسجد و همکاری خیران و نیکوکاران همچنان تداوم دارد.

به گزارش شبستان کانون فرهنگی هنری شهید کچویی با کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز در طرح ملی فهما سوم جزء کانون های برتر است و عمده فعالیت های این کانون در رواق رسانه،همدلی و ترنج می باشد.

گفتنی است کانون فهما شهید کچویی به آدرس تهران خیابان جنت آباد شمالی خیابان مسجد واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704