برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون شهید قشقائی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون شهید قشقائی

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام موسوی گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رضا قشقائی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: برنامه های قرآنی همواره مورد تاکید و دارای اهمیت بوده و این کانون نسبت به آن اهتمام ویژه در ذیل رواق تلاوت نور داشته است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر قرائت قرآن به صورت روزانه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، برنامه های دیگری به صورت خاص ویژه گروه های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

امام جماعت مسجد امام علی(ع) بیان کرد: از هفته های گذشته نیز ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم در این کانون فرهنگی  هنری به اجرا در آمده که با استقبال بچه های مسجد نیز رو به رو شده است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: این برنامه شب گذشته ویژه نوجوانان وجوانان مسجدی برگزار شد که بچه های مسجد به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند.

 

وی تصریح کرد: در این برنامه قاریان مختلف سطح شهرستان به اجرای برنامه می پردازند که قرائت قرآن شب گذشته توسط چند قاری نوجوان مسجدی انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی عنوان کرد: این برنامه دوشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی(ع) برگزار و حضور افراد در این محفل قرآنی آزاد است.

به گزارش شبستان کانون فهما شهید قشقائی از کانون های فعال روستایی شهرستان قدس در رواق تلاوت نور می باشد که تا به امروز تعداد زیادی قاری قرآن در رشته های مختلف با توجه به امکانات کم تربیت نموده است.

گفتنی است کانون فهما شهید قشقائی به آدرس شهرستان قدس جاده اندیشه تهران روستای زرنان بالا واقع گردیده است.

 

پایان پیام/ 704