تلاش خیرین برای گسترش فضای اشتغال در منطقه ۲ تهران

تلاش خیرین برای گسترش فضای اشتغال در منطقه ۲ تهران

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مسئول کانون عمومی منطقه ۲ گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود، فرصت بیشتری برای جوانان جویای کار در کانون کارآفرینی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله و روز پرستار، به همت هیات خدام الرضا علیه السلام، مراسمی که متبرک به پرچم حرم امام حسین و پرچم آستان قدس رضوی بود، در مسجد جعفری کوی نصر منطقه 2 تهران برگذار شد.

به ترتیب در این برنامه، نماز مغرب و عشاء ، سرود جمهوری اسلامی ، صلوات خاصه امام رضا، سخنرانی حاج آقا بهتاش،  سرود به مناسبت تولد حضرت زینب و امام رضا توسط گروه سرود ابنا الحسن ، مداحی حاج آقا مردان و پذیرایی شام و اهدای نمک تبرکی به حاضرین صورت گرفت.

در بدو ورود با کیک و چایی و در انتها با ضیافت چلو قیمه بادمجان و هدیه یاد بود بج سینه (یا امام رضا)، جا نمازی و مهر کربلا، از مهمانان پذیرایی شد.

این مراسم با حدود۳۵۰ نفر و هزینه 23 میلیون و 500 هزار تومان توسط خادمیاران، یاوران و خیرین رضوی برگزار شد.

همچنین مراسمی به همت کانون فرهنگی و کانون تبلیغات و مداحی با همکاری همه کانون‌های تخصصی و عمومی  خبر و فضای مجازی و كانون خدمت رضوی منطقه 2 برگزار شد.

در این  مراسم محمود اکبری مسئول کانون عمومی منطقه 2 با ارائه گزارشی، به تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای  کانون سلامت و سایر کانون‌های خدمتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با تلاش خیرین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود در گسترش فضای اشتغال، فرصت بیشتری برای جوانان جویای کار در کانون کارآفرینی مهیا شود. لازم به ذکر است که هم اکنون در کانون کارآفرینی، تعدادی از جوانان جذب شده‌اند و مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/ 704