کانون «انصارالحجه» محلی برای تشکیل شورایاری

کانون «انصارالحجه» محلی برای تشکیل شورایاری

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بهروزی گفت: نشست تخصصی برای تشکیل شورایاری با حضور اعضای شورای شهر و شهردار جهرم در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» برگزار شد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:  در راستای سلسه نشست های مشورتی برای ایجاد شورایارها در محلات و شهرک ها، شورای اسلامی شهر جهرم نشست تخصصی خود را در مسجد شهرک «فاطمیه» جهرم با حضور شهردار برگزار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» افزود: شورایاری یک نهاد مردمی و محلی است که هدف از تشکیل آن برقراری ارتباط سازمان‌یافته از طریق نمایندگان‌شان و استفاده از قدرت و توان مردم در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

 

وی بیان کرد: این جلسه که در محل کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «حضرت فاطمه الزهرا (س)» و با حضور تعدادی از دلسوزان و دغدغه مندان برگزار شد، مشکلات و مسائل مربوط به این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

 

بهروزی عنوان کرد: عدم وجود روشنایی کافی برای معابر به ویژه در خیابان «فاطمیون» و «محبی» و «حرم تا حرم» و...، مشکل دفع آب های سطحی در برخی خیابان های شهرک هم چون خیابان «ملاصدرا»، کمبود فضای سبز و پارک محله ای به ویژه اطراف مجتمع های مسکونی، مشکلات مربوط به دفع فاضلاب در برخی مناطق، مشکلات ترافیکی از دغدغه های مهم ساکنان این منطقه شمرده شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: در پایان این جلسه مسئولان شهری بر تعامل مردم و شورای اسلامی شهر تاکید و بیان کردند تلاش شان بر این است با توجه به امکانات موجود در جهت رفع مشکلات مردم شریف این منطقه گام برداریم.

 

پایان پیام/ 691