هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد جنوب تهران به مناسبت فاطمیه برگزار می‌شود

هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد جنوب تهران به مناسبت فاطمیه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام محمدی قائن آبادی گفت: تعدادی از ائمه جماعات مساجد و نمایندگان دفاتر مراجع تقلید، در نشست هم‌اندیشی در راستای برگزاری مطلوب «اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران» در مسجد مهدیه گرد هم می‌آیند.

حجت الاسلام «مرتضی محمدی قائن آبادی» در گفت  و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همه ساله چندین نشست هم‌اندیشی به منظور برگزاری باشکوه و مطلوب اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران در مسجد مهدیه تهران، برگزار می شود، اظهار کرد: تعدادی از ائمه جماعات مساجد و روحانیون جنوب تهران و برخی از نمایندگان مراجع معظم تقلید در روز دوشنبه، 29 آذر ماه از ساعت 17 تا 21 در نشست هم‌ اندیشی در راستای برگزاری مناسبت اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، در مسجد مهدیه واقع در تهران، خیابان فدائیان اسلام، نبش کوچه مهدیه، شرکت می کنند.

 

امام جماعت مسجد مهدیه اضافه کرد: ائمه جماعات مساجد نوری، صاحب جمع (عصار)، باقرالعلوم (ع)، علی بن ابیطالب(ع)، لرزاده، روحانی، فاطمه زهرا (س)، بقیه الله (عج) و الحسین (ع) و نمایندگان آیات عظام، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، فیاض، مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی در این نشست شرکت می کنند.

 

وی گفت: نشست هم اندیشی دستگاه های اجتماعی فرهنگی، امنیتی و انتظامی، نیز روز دوشنبه، پنجم دی ماه و نشست هم اندیشی هیئت های مذهبی برای برگزاری مطلوب اجتماع فاطمی جنوب تهران روز چهارشنبه، هفتم دی ماه، از ساعت 19 تا 21 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد مهدیه برگزار می شود.

 

محمدی قائن آبادی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران از سال 1391 تاکنون با محوریت مسجد مهدیه و مشارکت ده‌‌ها مسجد و هیئت مذهبی واقع در جنوب شهر تهران برگزار می شود که در سال 1399 نیز با وجود شیوع بیماری کرونا، با حضور چند هزار نفر برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ 397