معرفی چهره‌های موفق مسجد جامع اباتر در طرح ملی سه شنبه‌های تکریم

معرفی چهره‌های موفق مسجد جامع اباتر در طرح ملی سه شنبه‌های تکریم

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰
رفعتی با بیان اینکه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در مسجد جامع اباتر برگزار شد گفت: هر هفته با معرفی یک چهره جدید و موفق طرح ملی سه شنبه های تکریم را در مسجد اجرا می‌کنیم.

«هادی رفعتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهارکرد: این هفته نیز طرح ملی سه شنبه‌های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد به صورت حضوری برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) مسجد جامع اباتر با بیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم، محله محور است افزود: این طرح ملی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان، فعالان فرهنگی، قرآنی، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و مادران موفق که در جوار مسجد زندگی می‌کنند، شناسایی شده و به نمازگزاران معرفی شوند.

 

وی گفت: هدف ما این است که با اجرای این طرح بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کرده و الگوهای برتر در زمینه‌های مختلف همچون علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره را به آنها معرفی کنیم.

 

رفعتی با اشاره به اینکه با حضور امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا آیین معارفه امام جماعت مسجد جامع اباتر نیز برگزار شد تصریح کرد: در این آیین حجت‌الاسلام خیرخواه به عنوان امام جماعت معرفی شدند که از این پس هر شب نماز جماعت در مسجد برپا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) مسجد جامع اباتر خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری امام جماعت و هیئت امنای مسجد درصددیم هر هفته با معرفی یک چهره جدید و موفق طرح ملی سه شنبه های تکریم را در مسجد اجرا کنیم.

 

 

 

پایان پیام/ 526