مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می شود

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام فنایی گفت: به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم اقامه عزا، سوگواری و سینه‌زنی و تعزیه در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصتی ارزشمند برای شناخت شخصیت برجسته و ممتاز بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) فارغ از زنان جامعه، برای همه اقشار جامعه، الگویی بی‌نظیر بودند که باید از شخصیت‌های ایشان در ابعاد مختلف بهره‌مند شد.

 

وی گفت: با نگاهی به شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی و … به این موضوع پی می‌بریم که ایشان از شخصیت والایی به عنوان دخت پیامبر گرامی اسلام (ص) برخوردار بودند.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا در مجالس عزاداری موضوعات مهمی از جمله سبک زندگی، عبودیت و بندگی، خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگو برای جامعه و خانواده‌ها معرفی و تبیین شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن بیان کرد: به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم اقامه عزا، سوگواری و سینه‌زنی و تعزیه در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه(25آذر) با سخنرانی حجت‌الاسلام آزموده و مداحی ابولفضل قربانپور، روز جمعه با برگزاری تعزیه و روز شنبه(27آذر) با سخنرانی حجت‌الاسلام غریبی و مداحی کربلایی کاوه عزیزی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/ 526