حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند

حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰
طاهریان برکت کارهای مسجد را به واسطه حضور فیزیکی در این اماکن مقدس دانست و گفت: حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند بلکه باید یک عامل مهم برای تقویت و حضور پررنگ تر در مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مرتضی طاهریان» امروز (۲۵ آذر) در ارتباط تصویری با مدیر و کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان اظهار داشت: ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در اجرای سومین رویداد ملی فهما تلاش کرده است که تمام مناطق شهری و روستایی و برخوردار و کم برخوردار را در نظر بگیرد.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه در سال نخست اجرای این طرح ملی، ضریب روستایی ۴ درصد بود که این مهم در حال حاضر به هشت درصد افزایش یافته است،‌ افزود: هم اکنون بر اساس آخرین آمار اعلام شده، کانون‌های روستایی و شهری شانه به شانه یکدیگر در این طرح شرکت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما بر بستر زیست بوم بچه‌های مسجد یک پدیده نوظهور است که در سال‌های ‌آینده جایگاه واقعی خود را با توجه به گسترش زیرساخت‌های کشور در حوزه اینترنت و فضای مجازی، پیدا خواهد کرد.

 

طاهریان برکت کارهای مسجد را به واسطه حضور فیزیکی در این اماکن مقدس دانست و گفت: حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند بلکه باید یک عامل برای تقویت و حضور پررنگ تر در مساجد باشد.

 

وی با قدردانی از تلاش کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در حضور پرشور در رویداد ملی فهما خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار باب کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به دومینمرحله این رویداد راه پیدا خواهند کرد.

 

 

پایان پیام/ 70