رویداد ملی فهما بستری برای رقابت سالم و سازنده کانون‌های مساجد فراهم کرده است

رویداد ملی فهما بستری برای رقابت سالم و سازنده کانون‌های مساجد فراهم کرده است

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، رویداد ملی فهما برای سومین سال متوالی بستری برای رقابت سازنده کانون‌های مساجد فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در نشست مشترک با مدیران کانون های مساجد شهرستان  خرمدره که با رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خرمدره برگزار شد، اظهار کرد: کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد، مراکزی هستند که به رونق بخشیدن به مساجد کمک می کنند از اینرو تلاش کنیید تا با همکاری ارکان مسجد، این مساجد را فعال تر کنید.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه فعالیت های مساجد و کانون ها را به صورت خودجوش و مردمی به انجام برسانید، گفت: در راستای ساماندهی به فعالیت بچه های مسجدی، سامانه فهما راه اندازی شد که این رویداد ملی برای رقابت سالم و سازنده بین کانون ها برای سومین سال متوالی اجرا می شود.

وی با یادآوری اینکه کانون های مساجد می تواند با ثبت فعالیت های خود در رواق های 12 گانه امتیاز کسب کنند، گفت: این امتیازها معیاری برای کسب رتبه برای کانون ها محسوب می شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه پالایش کانون های مساجد آغاز شده است، گفت: امیدواریم کانون های مساجد استان زنجان در این دوره نیز رتبه خوبی کسب کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در ادامه به طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد به صورت همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) اقدام به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان می کند.

در ادامه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره ضمن خیر مقدم و تقدیر از مدیران کانون های مساجد، گفت: کانون های مساجد ار بازوان اجرایی و توانمند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هستند و لازم است این مراکز بیش از گذشته فعال تر شوند.

 

در پایان این دیدار از کانون های فرهنگی و هنری مساجد برتر در شهرستان خرمدره تقدیر شد.

پایان پیام/ 693