برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «سلاله پاکان»

برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «سلاله پاکان»

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰
بهمن زادگان از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه شب در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خبر داد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: در گرامی داشت فاطمیه اول، کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) به ویژه بی بی 2 عالم حضرت زهرا (س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم عزاداری فاطمیه اول در این کانون فرهنگی و هنری به مدت سه شب برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه از روز جمعه 26 آذر ماه آغاز و تا روز یکشنبه 28 آذر با اجرای برنامه های سخنرانی و مرثیه خوانی ادامه پیدا می کند.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: سخنران این آیین ها، حجت الاسلام «نصرالله میمنه» استاد حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام «محمد بهشتی» از کارشناسان مذهبی است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین ها اشاره کرد و گفت: این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در پایان از عموم اهالی مسجد، شهروندان و اعضای کانون برای شرکت در این آیین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691