فعالیت ۲۰۰بچه مسجدی در موکب فاطمه الزهرا(س)/پیگیر تسهیل اعزام زائر به سفر اربعین هستیم

فعالیت ۲۰۰بچه مسجدی در موکب فاطمه الزهرا(س)/پیگیر تسهیل اعزام زائر به سفر اربعین هستیم

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰
نادعلیزاده گفت: حدود ۲۰۰ خادم اعم از برادران و خواهران مسجدی از قائم شهر و و دیگر شهرهای مازندران با برپایی موکب فاطمه الزهرا(س) در عراق به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «ولی الله نادعلیزاده» امروز(26آذر) در همایش خادمین، فعالان و خیرین اربعین حسینی که به همت کانون فرهنگی هنری شهید«علی گرائیلی» در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار شد، اظهار کرد: موکب فاطمه الزهرا (س) قائم شهر از سال ۱۳۹۴ از عمود ۲۷۸ شروع به‌کار کرد، این موکب دو رسالت بزرگ خدمات‌رسانی به زائرین و تسهیل‌گری در اعزام زائران را با همراهی خادمین و خیرین دنبال می‌کند.

 

 

مسئول موکب فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان قائم شهر افزود: در راستای این دو رسالت در حوزه اربعین مشکلات زیرساختی وجود دارد که با عنایت امام حسین (ع) سال به سال کمتر می‌شود، در این حوزه حسینیه‌ای احداث شده که امکاناتی دارد.

 

 

وی یادآور شد: قطعا در سال‌های آینده زائران بیشتری خواهیم داشت که نیاز به رسیدگی دارند، امید آنکه علاوه بر کمک‌های خودمان دیگران را نیز به این سمت و سو دعوت کنیم.

 

 

نادعیزاده اضافه کرد: در آخرین سفر به اربعین در سال ۱۳۹۸، موکب عمود ۲۸۷ بین نجف و کربلا و در جایگاه دیگری نزدیک به حرم را راه‌اندازی کردیم، روزانه نزدیک به ۳ هزار پرس غذا در هر وعده توزیع می‌کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه در این موکب حدود ۲۰۰ خادم اعم از برادران و خواهران مسجدی از قائم شهر و شهرهای اطراف فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: همه این‌ خادمین موکب فاطمه الزهرا(س) به صورت خودجوش و با عشق به امام حسین (ع) و یارانش همواره پای کار بوده و هستند.

 

مسئول موکب فاطمه‌الزهرا(س) که مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید«علی گرائیلی» روستای خرماکلا و از فعالان حوزه کارآفرینی است یادآور شد: با شیوع کرونا کار در موکب تعطیل نشد، بلکه نگاهمان تغییر کرد، به‌طوری که در اربعین سال گذشته با همکاری پایگاه مقاومت بحث پیاده‌روی از حاشیه شهر را با حضور جوانان و به اتفاق مردم داشتیم.همچنین به همت این موکب 15هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/ 286