توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در مسجد آقامیرزااحمد زنجان به مناسبت ایام فاطمیه

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در مسجد آقامیرزااحمد زنجان به مناسبت ایام فاطمیه

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰
محمودی از توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان همزمان با ایام فاطمیه در مسجد آقامیرزااحمد زنجان خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در این مسجد از محل کمک های صندوق خیریه و خیرین بسته های معیشتی تهیه و به طور مرتب در بین نیازمندان شناسایی شده و تحت حمایت مسجد توزیع می شود.

 

علی محمودی ادامه داد: به همین منظور و در ایام فاطمیه 250 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و 100 هزار تومان شامل روغن، برنج، گوشت، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، رشته، پنیر، سیب زمینی، تن ماهی و قند تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی به دیگر برنامه های مسجد در این ایام اشاره کرد و گفت: در ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سخنرانی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه بعد از نماز مغرب با سخنرانی دکتر آیت الهی در مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان خاطرنشان کرد: جلسات بیان نکات قرآن از روزهای پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور دکتر آیت الهی آغاز شده است.

 

به گفته محمودی، روز دوشنبه 29 آذرماه بچه های کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان برای تماشای فیلم منصور در سینما حاضر خواهند شد.

پایان پیام/ 73