کانون های مساجد شهرستان های بابل و نکا پیشتاز در فهمای ۱۴۰۰

کانون های مساجد شهرستان های بابل و نکا پیشتاز در فهمای ۱۴۰۰

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
زارع با بیان اینکه به همت کانون های مساجد مازندران و هم افزایی رابطین فهما تاکنون ۲میلیون و ۳۷۴هزار و ۲۹۹امتیاز در فهما ثبت شده، گفت: کانون های اسوه از بابل،ثامن الائمه(ع) و امام زمان(عج) از نکا به ترتیب سه کانون برتر استان در رویداد ملی فهما هستند.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت هزار و۱۹۴کانون فرهنگی هنری در مساجد مازندران اشاره و اظهار کرد:با توجه به اجرای سومین رویداد ملی«فهما» در سطح کانون های مساجد کشور، تعداد57رابط فهما با هدف ارائه آموزش روند ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد و تسریع امور اداری در ۲۱شهرستان این خطه از شمال کشور ساماندهی شده اند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه شهرستان های ساری ۷،نکا۴، چالوس۲، رامسر ۱، تنکابن ۴، جویبار۲، آمل۶، بابل۷، بابلسر۳، بهشهر۳، گلوگاه۱، سیمرغ۱، سوادکوه شمالی۱، سوادکوه۱، میاندورود۱، نور۱، نوشهر۱، قائم شهر۶، عباس آباد۱، فریدونکنار۱و محمودآباد۲کانون رابط دارند، افزود: رابطان کانونی بخشی از مسئولیت ساماندهی طرح فهما در سطح کانون‌های هم‌جوار منطقه خود را قالب طرح رابطان فهما به عهده دارند.

 

 

زارع با بیان اینکه به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تعامل و هم افزایی رابطین فهما تاکنون ۲میلیون و ۳۷۴هزار و ۲۹۹امتیاز در فهما ثبت شده است، گفت: در راستای رویداد ملی«فهما» متناسب با امتیاز کسب‌شده توسط کانون‌ها فرهنگی هنری از آن‌ها حمایت مادی و معنوی خواهد داشت.

 

 

وی یادآورشد: کانون فرهنگی هنری اسوه از مسجد کاظم بیک بابل با ۱۴هزار و۳۱۱امتیاز، کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) از مسجد صاحب الزمان(عج) نکا با ۱۴هزار و ۲۲۴امتیاز و کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) از مسجد جامع نکا به ترتیب سه نماینده از استان مازندران در رویداد ملی فهما هستند. امید است این کانون ها رتبه های برتر فهمای ۱۴۰۰را از آن خود نمایند.

 

 

زارع بابیان اینکه ۳۰آذرماه سال جاری پایان مهلت ثبت امتیاز در سومین رویداد«فهما» اعلام شده، خطاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: پایان مهلت ثبت فعالیت در این سامانه برای کسب امتیاز در سومین رویداد ملی «فهما» قطع ارتباط با این سامانه نیست بلکه کانون‌های مساجد استان در طول سال باید تمامی فرآیند فعالیت مسجدی شامل فعالیت‌های فرهنگی، دینی، آموزشی، ورزشی، کتاب‌خوانی، قرآنی، هنری و... را در این سامانه ثبت گزارش داشته باشند.

 

 

پایان پیام/ 286