همدلی بچه‌های مسجد با نیازمندان در آستانه شب چله/۱۵۰۰ بسته گوشت توزیع شد

همدلی بچه‌های مسجد با نیازمندان در آستانه شب چله/۱۵۰۰ بسته گوشت توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام شکری از برگزاری نهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و توزیع ۱۵۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کانون‌های مساجد استان البرز خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «کاظم شکری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رزمایش ملی مواسات و همدلی، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همکاری و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا 9 مرحله توزیع رایگان گوشت گوسفندی بین خانواده های نیازمند و افراد کم برخودار سطح استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا قرار گرفته ایم، 1500 بسته گوشت گوسفندی به وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا که تحت پوشش کانون های مساجد استان بودند توزیع شد تا سفره این خانواده ها در این ایام رنگین شود.

 

وی ادامه داد:  حدود 14 مرحله طرح مواسات و همدلی از ابتدای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به همت ستاد فهما استان البرز انجام شده است که در این راستا همان طور که پیش تر اشاره شد نهمین مرحله از توزیع گوشت گوسفندی به مرحله اجرا رسید.

پایان پیام/ 9