تدارک یلدایی بچه مسجدی ها برای میزبانی از ایتام و نیازمندان

تدارک یلدایی بچه مسجدی ها برای میزبانی از ایتام و نیازمندان

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: امسال با توجه به هم زمانی یلدا با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در نظر داریم، برنامه یلدای فاطمی ویژه کودکان یتیم را برگزار کنیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: امسال با توجه به هم زمانی یلدا با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در نظر داریم، برنامه یلدای فاطمی ویژه کودکان یتیم را برگزار کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در این راستا فردا این برنامه با حضور ۲۰ کودک یتیم در مسجد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های یلدای فاطمی بیان داستانی از زندگی حضرت زهرا (س) برای این کودکان است تا آنها با شخصیت و زندگی این بانوی گرامی بیشتر آشنا شوند.

بهادری ابراز کرد: برای پذیرایی از کودکان یتیم کیک، میوه و آجیل تهیه شده است و همچنین در نظر داریم بسته های فرهنگی تبلیغی فاطمیه را در بین آنها توزیع کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های یلدای فاطمی اجرای طرح کمک مومنانه است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۲۰ بسته حمایتی شامل میوه و شیرینی تهیه شده که با حفظ کرامت انسانی نیازمندان، درب منازل آنها تحویل می شود.

بهادری در خاتمه عنوان کرد: با همراهی و همدلی بچه های مسجدی کانون ام ابیها تصمیم گرفتیم شیرینی یلدا را با خانواده های نیازمند تقسیم کنیم.

پایان پیام/ 586