یلدای «مهدوی» و یلدای «فاطمی» در کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس برگزار شد

یلدای «مهدوی» و یلدای «فاطمی» در کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام پیش قدم سیوندی گفت: یلدای «مهدوی» و یلدای «فاطمی» در کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: یلدای «مهدوی» و یلدای «فاطمی» در کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس افزود: با فرا رسیدن بلندترین شب سال اعضای کانون فرهنگی «امیران نور» شهر «سیوند» فارس به همدلی نیازمندان در این شب برخواستند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه یکی از برنامه های کانون همدلی با نیازمندان در قالب طرح «سه شنبه های مهدوی» است، اظهار کرد: امسال با توجه با تقارن شب یلدا با طرح «سه شنبه های مهدوی» کانون فرهنگی هنری «امیران نور» و دهه اول فاطمیه اعضای این مجموعه فرهنگی مذهبی در قالب پویش یلدای «مهدوی» و یلدای «فاطمی» به کمک نیازمندان شتافتند تا در این شب بلند سال نیازمندان هم غذای گرم بر سر سفره های خود داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» بیان کرد: در طرح «سه شنبه های مهدوی» کانون هر هفته غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود و این هفته 300 پرس غذا تهیه و توزیع شد و 180 خانوار از این غذاها بهره مند شدند.

پایان پیام/ 130