اجرای طرح «یلدای مهربونی» به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز

اجرای طرح «یلدای مهربونی» به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام موسوی از اجرای طرح «یلدای مهربونی» به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز خبر داد و گفت: در قالب این طرح شادی شب یلدا به ۶۰ خانواده نیازمند هدیه داده شد.

حجت الاسلام «سید احسان موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین شب پاییز که شب یلدا نامیده می شود، در قالب طرح «یلدای مهربونی» سعی شد تا با جلب مشارکت خیرین و همکاری کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» بسته های خوراکی در مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز تهیه و برای اهدا به خانواده های نیازمند بسته بندی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز افزود: در این طرح در قالب بسته هایی شامل: میوه، شیرینی، شکلات، تنقلات و تخمه شادی شب یلدا به 60 خانواده نیازمند هدیه داده شد.

امام جماعت مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز همچنین از اهدای 50 جعبه شیرینی ویژه شب یلدا به نیازمندان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا و در همه طول سال سعی شده است تا با شناسایی نیازمندان محله «دلگشا» نسبت به کمک رسانی آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: با تاسی از ائمه معصومین (ع) به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی سعی می شود در قالب بسته های معیشتی و اقلام ضروری به خانواده های کم برخوردار و نیازمند کمک شود.

 

پایان پیام/ 130