گروه های هنری کانون های مساجد استان اردبیل ساماندهی می شوند

گروه های هنری کانون های مساجد استان اردبیل ساماندهی می شوند

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۸
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با رویداد بزرگ انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) گروه های هنری کانون های مساجد استان اردبیل ساماندهی و حمایت می شوند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان مساجد یکی از برنامه های راهبردی کانون های مساجد در پرورش نخبگان این قشر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با رویداد بزرگ انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) گروه های هنری کانون های مساجد استان اردبیل ساماندهی و حمایت می شوند.

 

وی ادامه داد: تاکنون با شناسایی و ارزیابی فعالیت های هنری در رشته های تئاتر و سرود توانسته ایم گروه های مختلفی را در مساجد تشکیل دهیم.

 

سقاء تاکید کرد: بانک اطلاعات هنرمندان عرصه مساجد نیز با هدف تسریع در اطلاع رسانی جشنواره و همایش های مختلف در استان اردبیل تشکیل شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: هم اکنون گروه تئاتر کانون الزهرا (سلام الله علیها) محله پیرمادر به عنوان برگزیده جشنواره تئاتر سراسری بچه های مسجد معرفی شده است.

 

این مقام مسئول افزود: گروه های هنری در 2 گروه خواهران و برادران در کانون های مساجد استان تشکیل می شود و تلاش داریم با حمایت از آنها بتوانیم هنرمندان متعهد مسجدی را به عرصه جامعه هنری معرفی کنیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: نوجوان و جوانان استان اردبیل در زمینه های هنری استعدادهای بسیار شناخته شده ای در کشور دارند و تاکنون نیز گروه های هنری تئاتر و سرود کانون های مساجد در کشور رتبه های برتر را کسب کرده اند

پایان پیام/ 365