سامانه بچه‌های مسجد تا ۷ دی برای ارزیابی نهایی عملکرد کانون‌ها در فهما ۱۴۰۰ باز است

سامانه بچه‌های مسجد تا ۷ دی برای ارزیابی نهایی عملکرد کانون‌ها در فهما ۱۴۰۰ باز است

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰
طاهریان در جریان برگزاری نشست هماهنگی سومین رویداد فهما اظهار کرد: سامانه بچه‌های مسجد تا ۷ دی برای ارزیابی نهایی عملکرد کانون‌ها در فهما ۱۴۰۰ باز است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نشست هماهنگی رویداد فهمای 1400 عصر امروز دوشنبه 6 دی ماه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

در این نشست «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهی وشبکه سازی و دبیر سومین رویداد ملی فهما، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد فهما، «جواد عبادی» سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و نمایندگان معاونت‌های ستاد فهما به منظور ارایه گزارش از فعالیت‌ها حضور داشتند.

 

 
طاهریان در این نشست با بیان اینکه مرحله ورود اطلاعات از سوی کاربران در سامانه بچه‌های مسجد عملا 30 آذر ماه به پایان رسید، اظهار کرد: البته سامانه تا 7 دی ماه به منظور بررسی و ارزیابی نهایی کارشناسان باز است.
 
 
در ادامه سعادتی با بیان اینکه هیات داوران سومین رویداد ملی فهما شکل گرفته و به زودی نهایی می‌شود، افزود: پیشنهاد می کنم با توجه به استقبال کانون ها و از سوی دیگر حجم فعالیت‌های ثبت شده در فرآیندی تعریف شده کانون ها در جریان روند ثبت و ارزیابی قرار بگیرند.

پایان پیام/ 9