مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با استاندار فارس دیدار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با استاندار فارس دیدار کرد

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و کارشناسان این ستاد امروز (سه شنبه ۷ دی) با «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس دیدار و به ارائه گزارش برنامه های اجرایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و کارشناسان این ستاد امروز (سه شنبه 7 دی) با «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس دیدار و به ارائه گزارش برنامه های اجرایی پرداختند.

«محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس در این دیدار ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های مساجد به عنوان مردمی ترین نهاد، در خصوص بازدید و سرکشی شخصی و فرمانداران از کانون های مساجد، همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی در اجرای برنامه های مساجد و اختصاص اعتبار و حمایت از برگزاری فعالیت ها و برنامه های کانون ها از طریق رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه های لازم را ارائه کرد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس نیز در این دیدار به ارائه فعالیت های کانون های مساجد استان فارس به ویژه در سال های اخیر پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 253 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس، اجرای سومین رویداد ملی «فهما»، طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، طرح قرآنی «تلاوت نور» و برنامه های مختلف مناسبتی را از برنامه های شاخص کانون های مساجد برشمرد.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اصحاب کانون های مساجد همگام با کادر درمان در میدان مبارزه حضور جدی و قوی داشته اند و تاکنون توانسته اند با جلب کم های خیرین و مردم خدمات رسانی های مناسبی را حتی در دور ترین و محروم ترین نقاط استان انجام دهند.

 

پایان پیام/ 130