آثار مرحله استانی پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در زنجان داوری شد

آثار مرحله استانی پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در زنجان داوری شد

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰
آثار مرحله استانی پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور داوران قرآنی در سالن اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان داوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقات قرآنی مدهامتان از سری برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که همه ساله در مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

امسال پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار شد.

 

ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان اصلی پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قران، مردم و کشف استعداد های مردمی از هدف های برگزاری این دوره از مسابقات اعلام شده است.

به همین منظور داوری مرحله استانی این دوره از مسابقات امروز با حضور داوران بخش خواهران و برادران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام شد.

 

138 شرکت کننده از 96 کانون فرهنگی و هنری مساجد در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان و در رشته های حفظ جز 30،حفظ کل، مفاهیم، ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، مکبری و قرائت نماز شرکت کردند و آثارشان داوری شد.

داوری این دوره از مسابقات توسط کاظم نصیری، یوسف قنبری، نوراله صفی لو در بخش برادران و  معصومه کاج و رقیه مرادلو در بخش خواهران انجام شد.

 

 

 

پایان پیام/ 693