فهمای ۱۴۰۰ توان بچه مسجدی‌ها را برای خدمت به مردم به کار گرفت

فهمای ۱۴۰۰ توان بچه مسجدی‌ها را برای خدمت به مردم به کار گرفت

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، فهمای ۱۴۰۰ سومین دوره از رویداد ملی فهما با شعار« به توان مردم» بود که با بهره گیری از ظرفیت بچه های مسجد، در خدمت به مردم در مساجد اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به تشریح فعالیت کانون های مساجد استان زنجان در طول یکسال اخیر پرداخت و گفت: امسال فهمای 1400 سومین دوره از رویداد ملی فهما در بین کانون های مساجد اجرا شد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه سامانه فهما در راستای ساماندهی کانون های مساجد در سطح کشور ایجاد شد، گفت: در این سامانه اطلاعات مربوط به کانون های مساجد قابل دسترسی است و اعضای کانون فعالیت های خود را در این سامانه بارگذاری می کنند.

 

وی ادامه داد: در راستای رقابت سالم کانونی های و افزایش فعالیت در این مرکز برای سومین سال متوالی طرح ملی فهما اجرا می شود که امسال با عنوان فهمای 1400 و با شعار به توان مردم به اجرا درآمد.

 

این مسئول ادامه داد: در این طرح فعالیت کانون های مساجد در بخش ها و موضوعات مختلف در این سامانه بارگذاری شد و مهلت ارسال این فعالیت ها به پایان رسیده است و پس از داوری این فعالیت ها، کانون های فعال و برتر در سطح کشوری معرفی می شوند.

 

یارمحمدی از دیگر اقدامات اثرگذار کانون های مساجد از زمان شیوع ویروس کرونا را اجرای طرح قربانی خواند و گفت: در این طرح که برای هشت مرحله در قالب طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد به اجرا درآمده است، بسته های گوشت قربانی با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) از طریق کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در پایان خواستار همراهی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در کمک به کانون های مساجد زنجان شد.

پایان پیام/ 73