مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰
روحی با بیان اینکه اولیاء خدا خطبۀ فدکیه را به فرزندان خود آموزش می‌دادند و آنها حفظ می‌کردند، گفت: با توجه به اهمیت آشنایی و یادگیری این خطبه، مسابقه کتابخوانی آن به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می‌شود.

«علی اکبر روحی گل خطمی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه بزرگ کتابخوانی «خطبه فدکیه» ویژه عموم مردم به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد برگزار می شود.

 

مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با بیان اینکه اولیاء خدا به فرزندان خود خطبۀ فدکیه را آموزش می‌دادند و آنها حفظ می‌کردند، تصریح کرد: منبع این مسابقه، کتاب «خطبه فدکیه» موسسه بیان معنوی است و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان فایل pdf کتاب را از سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir دریافت کنند.

 

روحی با بیان اینکه ۱۰ بهمن آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» است، افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی خطبه فدکیه می توانند از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند.

 

وی یادآور شد: تلفن راهنمای به شماره 09150751848 برای پاسخ به پرسش های علاقمندان به شرکت پیش بینی شده است. به برگزیدگان جوائز ارزنده و هدیه ویژه حرم مطهر رضوی اهدا می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9