مساجد تهران در نذر حاج قاسم مشارکت کنند

مساجد تهران در نذر حاج قاسم مشارکت کنند

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به اجرای پویش «نذر حاج قاسم»، گفت: مساجد در این پویش مشارکت و از محرومان و اقشار نیازمند حمایت کنند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام صادق زاده در نشست ائمه جماعات مساجد منطقه هفده با اشاره به ضرورت تبیین حماسه ۹ دی در مساجد توسط ائمه جماعات برای مردم گفت: امامان مسجد نقشی ویژه در آگاه سازی و بصیرت افزائی مردم در حماسه ۹دی بر عهده دارند و با سخنرانی و برنامه ریزی مناسب به تبیین این روز بصیرت و نقطه عطف در تاریخ انقلاب بپردازند.

 

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بیان کرد: به پیشنهاد معاونت فرهنگی شهرداری تهران پویش نذر حاج قاسم در پایتخت برگزار می شود و ما خواستار حمایت مساجد از برگزاری این پویش همچون گذشته در نهضت تهیه سبد کالا و بسته های غذایی و اهدا به فقرا و محرومین محله و اطراف مساجد هستیم.

 

در ادامه این برنامه، «رضا شنگی»، شهردار منطقه 17 نیز با اشاره به تقدیم چهار هزار شهید از این منطقه به انقلاب گفت: مسجدمحوری، اساس سیاست های مدیریت شهری در محلات است و امام جماعت می تواند تحول فرهنگی در منطقه ایجاد کند و شهرداری منطقه تلاش می کند تا در پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی  از مساجد کمک بگیرد.

 

پایان پیام/ 40