افتتاح دبیرخانه کتاب سال مسجد/ طرح تبادل کتاب بین مساجد اجرا می‌شود

افتتاح دبیرخانه کتاب سال مسجد/ طرح تبادل کتاب بین مساجد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان از برگزاری همایش تقدیر از کتابداران کتابخانه‌های مساجد استان تهران در هفته کتاب خبر داد و گفت: اجرای طرح تبادل کتاب بین مساجد و افتتاح دبیرخانه کتاب سال مسجد نیز به همت کانون‌های مساجد پایتخت در این هفته انجام می‌شود.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به مناسبت هفته کتاب، اظهار کرد: دوره آموزش کتابداران کتابخانه های مساجد همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: همزمان با این هفته از کتابداران فعالِ کتابخانه های مساجد در همایشی تقدیر به عمل می آید، ضمن اینکه از تعدادی از کتاب های مرتبط با مسجد و کانون های فرهنگی هنری در این همایش رونمایی می شود.

 

حجت الاسلام قدیریان اعلام کرد: افتتاح کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری و مساجد استان تهران، بازدید از کتابخانه های فعال مساجد، افتتاح دبیرخانه کتاب سال مسجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد تهران ویژه هفته کتاب است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح تبادل کتاب بین کتابخانه‌های مساجد، اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی مرتبط با کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های این هفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد پایتخت است.

پایان پیام/ 40