آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده در کانون «ذکرالله»

آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده در کانون «ذکرالله»

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰
قاسمیان نژاد از برگزاری آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده خفری با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» خبر داد.

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور پاسداشت مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید «معین الدین کهن» که پیکرش به تازگی شناسایی شده، آیین بزرگداشتی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم افزود: در این آیین، پیکر این شهید گلگون کفن با حضور در این کانون و جمع با صفای بچه های مسجد، مورد بدرقه قرار می گیرد.

 

وی بیان کرد: این آیین همراه با عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطره «سردار شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود.

 

قاسمیان نژاد به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با مرثیه خوانی و نوحه سرایی «محمد قناعت پیشه» از ذاکران اهل بیت (ع) روز شنبه 11 دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»

برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» در پایان از عموم نمازگزاران، بچه های مسجد و اهالی محله برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691