نسل سلیمانی‌ها در مساجد زنجان با مکتب حاج قاسم هم‌پیمان می شوند

نسل سلیمانی‌ها در مساجد زنجان با مکتب حاج قاسم هم‌پیمان می شوند

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰
کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در برنامه نسل سلیمانی ها به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، ضمن تبیین مکتب حاج قاسم، ویژه برنامه های متعددی اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم، ویژه برنامه های متعددی به همین مناسبت اجرا می کنند.

 

تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی موجب شده است که برخی از برنامه ها به صورت عزاداری و سوگواری به صورت مشترک در مساجد به اجرا درآید.

 

به همین منظور برنامه مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها و ایام فاطمیه با حضور امام جمعه شهرستان خرمدره در کانون فرهنگی و هنری امام جواد(ع) این شهرستان اجرا شد.

همچنین مراسم سوگواری ایام فاطمیه وسالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضورحجت الاسلام مردانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان خدابنده و با مداحی مادح اهل بیت نقیلو در کانون فرهنگی و هنری کانون فاطمیه خنداب برگزار شد.

 

همچنین به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه قهرمان بدون مرز و ایام فاطمیه به همت بچه های مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت با سخنرانی سرهنگ نجفی راد جانشین سپاه ناحیه زنجان و مداحی کربلایی رسول محمدی از دیگر برنامه های این مسجد است.

 

مشابه همین برنامه در دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرایی خواهد شد و بجه های مساجد استان زنجان با مکتب حاج قاسم هم پیمان می شوند.

پایان پیام/ 693