برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای» شیراز

برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰
موسوی از برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز خبر داد و گفت: این موکب در مسجد «امام خمینی (ره)» میدان دلگشا آماده پذیرایی از ارادتمندان اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام «سید احسان موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با ایام شهادت ریحانه النبی حضرت فاطمه زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز برنامه های سخنرانی و برپایی موکب در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز افزود: با همکاری اعضای کانون و پایگاه بسیج ایستگاه صلواتی فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد «امام خمینی (ره)» میدان دلگشا برپا شده است که تاکنون پنج شب به پذیرایی از ارادتمندان اهل بیت (ع) پرداخته است.

امام جماعت مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز با اشاره به برگزاری محافل سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام «محمد زمانی» در شب های 14 و 15 دی ماه و حجت الاسلام «سید احسان موسوی» 16 دی ماه به سخنرانی می پردازند که با نوای مداحان اهل بیت (ع) «حامد معصومی»، «سید عباس انجوی» و «احمد خلف زاده» از اهواز همراه است.

وی یادآور شد: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز می شود و با زمزمه دعای کمیل نیز همراه خواهد شد.

پایان پیام/ 130