شهيد «علي‌اصغر رمضاني» پس از 38 سال با همراهي بچه‌هاي مسجد به خانه بر مي‌گردد

شهید «علی‌اصغر رمضانی» پس از 38 سال با همراهی بچه‌های مسجد به خانه بر می‌گردد

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰
قادري از برگزاري مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد تازه تفحص شده «علي اصغر رمضاني» در روز دوشنبه 13 دي، با حضور و همراهي بچه‌هاي مسجد در گلزار شهداي روستاي بزنج خبر داد.

«هاجر قادری»، در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از بازگشت پیکر پاک شهید «علی اصغر رمضانی» خبر داد و اظهار کرد: پیکر آن شهید پس از 38 سال شناسایی و در زادگاهش روستای بزنج از توابع شهرستان اسفراین به خاک سپرده می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده مسجد امام حسین (علیه السلام) روستای بزنج اسفراین افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری صبح فردا دوشنبه 13 دی ماه در دانشکده فنی مهندسی اسفراین و همچنین ظهر پس از اقامه نماز جماعت در گلزار شهدای روستا برگزار می شود.

قادری تصریح کرد: همچنین امروز یکشنبه، 12 دی ماه  ساعت 14 عصر مراسم استقبال از این شهید  در ورودی روستاهای برج و بزنج برگزار شده و پس از آن نیز طی مراسمی ویژه در میدان موسی پهلوان کشوری اسفراین مردم و مسئولان به استقبال پیکر  شهید «علی اصغر رمضانی» می روند.

وی در ادامه از برگزاری مراسم شب وداع با شهید رمضانی نیز خبر داد و گفت: این مراسم پیش از تشییع، امشب در مسجد حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) اسفراین برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: شهید رمضانی از شهدای مفقودالاثر دوران دفاع مقدس بود که در سال 1362 از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در بهمن ماه سال 1363 در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد که پس از 37 سال پیکر مطهرش شناسایی و به خاک سپرده می شود.

گفتنی است والدین شهید رمضانی در سال های گذشته دار فانی را وداع گفته اند.