گام ششم مهرواره اوج در قالب عملیات شهید سلیمانی برگزار می‌شود

گام ششم مهرواره اوج در قالب عملیات شهید سلیمانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰
گام ششم «مهرواره اوج» در قالب عملیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان شهادت این سردار بزرگ در دو بخش خدمت‌رسانی و مراسم برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد پشم‌فروش دبیر «مهرواره اوج» اظهار کرد: گام ششم مهرواره اوج با نام عملیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی مکتب حاج قاسم (بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی) در دو بخش برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام پشم‌فروش تصریح کرد: بخش اول، درمورد خدمت‌رسانی مساجد است که در این بخش امامان جماعت و اهالی مسجد سعی می‌کنند مشکلات محلات را بررسی و با اولویت بندی و ارائه راه حل، مشکل محله را برطرف کنند. این بخش از ۱۵ آذر آغاز و تا ۲۰ دی ادامه دارد.

 

وی افزود: بخش دوم اختصاص به برگزاری مراسم و یادبود برای سردار سلیمانی دارد که در قالب ایستگاه صلواتی، برگزاری جلسه یادبود، پخش فیلم و سرود و نمایشگاه کتاب و برنامه‌هایی مانند این برگزار می‌شود، این بخش از ۱۰ دی آغاز و تا ۲۰ این ماه ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام پشم فروش درباره‌ی نحوه‌ی شرکت در «عملیات سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی» گفت: امامان مسجد برای شرکت در بخش خدمت رسانی این عملیات باید فرمی را پر کنند که در آن، مشخصات خود و مسجد و ده مسئله شناسایی شده، ظرفیت‌های محله و راه حل را در آن ثبت کنند.

 

حجت‌الاسلام پشم فروش با اشاره به اینکه برگزیدگان در بخش خدمت رسانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت بیان داشت: مساجد در سه سطح شهرستان، استان و ملی مورد تقدیر قرار می‌گیرند این درحالی است که به ۲۰۰ ایده برتر راه یافته در سطح ملی جایزه سفر مشهد تعلق خواهد گرفت.

 

گفتنی است، «مهرواره‌اوج» با هدف اوج گرفتن نهضت خدمت‌رسانی مساجد به مردم در شش گام برگزار می‌شود، همچنین تاکنون ۵۰ هزار مسئله مربوط به ۵هزار محله در کل کشور ثبت شده است.

پایان پیام/ 9