برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم در کانون امام سجاد(ع) نکا

برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم در کانون امام سجاد(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰
کوزه گری از برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: این گفتمان سازی به همت کانون امام سجاد(ع) نکا و با همکاری بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا برگزار شد.

«محمدعلی کوزه گری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شناخت راه و روش شهدا و زندگی فردی و اجتماعی آنان از زبان خانواده یکی از راههای بسط و گسترش فرهنگ شهدایی در جامعه است که باید گفتمان سازری در این بخش با قوت اجرایی شود.

 

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در مناسبت های مختلف اجرایی می شود و معتقدیم که باید با ادامه این روند در تربیت نسل انقلابی و پای کار انقلاب تلاش دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا و سربازان مدافع حرم الگوی کاملی برای ما در پاسداشت از ارزشها هستند و مدافعان حرم هم از حریم ولایت و هم اهل بیت و هم ایران عزیز دفاع کرده اند و باید این دفاع آنان از این ارزش های اسلامی و مقدس الگوی ما باشد.

 

کوزه گری از برگزاری گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا خبر داد و گفت: این گفتمان سازی به همت کانون امام سجاد(ع) نکا و با همکاری بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون امام سجاد(ع) نکا افزود: این مراسم با بیان خاطرات از لسان والده بزرگوار شهید حسین مشتاقی و برادر عزیز شهید محمد بلباسی از قائمشهر و با مداحی کربلایی سعید کاظمی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: برگزاری گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون سجادیه نکا، دوشنبه شب 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسجد سجادیه نکا برگزار شد.

پایان پیام/ 175