پیام دفتر مقام معظم رهبری به مردم شهرستان شفت برای اجرای طرح «ضیافت فاطمی»

پیام دفتر مقام معظم رهبری به مردم شهرستان شفت برای اجرای طرح «ضیافت فاطمی»

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰
دفتر مقام معظم رهبری در پیام تلفنی به مردم شهرستان شفت درخصوص پخت آش نذری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برای آنان طلب خیر دنیا و آخرت کرد.

«محمدرضا عفتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح «ضیافت فاطمی» در قالب پخت آش نذری با مشارکت کانون مسلم بن عقیل(ع) مسجد پیرسرا شهرستان شفت برای ششمین سال متوالی گفت: این طرح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به همت هیئت متوسلین حضرت فاطمه الزهراء (س) شفت و کانون خدمت رضوی شهرستان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون مسلم بن عقیل(ع) شهرستان شفت با بیان اینکه این طرح از سال ۹۵ آغاز شده و هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته میزبان عزاداران فاطمی است اظهارکرد: دفتر مقام معظم رهبری در پیامی تلفنی خطاب به مردم شهرستان شفت و هیئت متوسلین حضرت فاطمه الزهراء(س) در خصوص پخت آش نذری قدردانی کرده است.

 

وی ادامه داد: در این پیام تلفنی آمده است: "خداوند به شما خیر دنیا و آخرت عطا فرماید که شهادت حضرت فاطمه(س) را باشکوه برگزار می‌کنید."

 

عفتی با بیان اینکه در نخستین سال اجرای طرح به نیت ۱۸ سال عمر بابرکت حضرت فاطمه(س)، پخت ۱۸ دیگ آش نذری در دستور کار قرار گرفت اذعان کرد: با استقبال مردم و خیرین امسال و در ششمین سال تعداد دیگ‌های آش به ۱۸۰ عدد رسیده است که پنج شنبه(۱۶ دی) با برگزاری مراسمی معنوی در میان کوچه‌ها و محلات شفت توزیع می‌شود.

 

 

پایان پیام/ 84