پویش ختم «قرآن فاطمی» با شعار «نسل سلیمانی ها» توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

پویش ختم «قرآن فاطمی» با شعار «نسل سلیمانی ها» توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰
شفیعی از پویش ختم «قرآن فاطمی» با شعار «نسل سلیمانی ها» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، از پویش ختم «قرآن فاطمی» با شعار «نسل سلیمانی ها» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این ختم قرآن به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و با هدف تحقق انس عمومی جامعه با قرآن کریم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه هر آنچه در جامعه ما وجود دارد، از برکت قرآن کریم است، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی نباید تنها در گفتار و نمایش های ظاهری صورت گیرد، بلکه باید فرهنگ قرآن در عمل مسلمانان تبلور یافته و جایگاه عملی خود را پیدا کند.

وی، به تلاش کانون در خصوص ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و پاسداشت این کتاب الهی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره و خاطر نشان کرد: ترویج قرائت قرآن توسط نوجوانان و جوانان از برنامه های معنوی و اخلاقی مستمر کانون بوده که با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه فرهنگ قرآنی، فرهنگ بی نظیر و متعالی است که برای سعادت انسان ها و جوامع کارآیی اساسی دارد، تصریح کرد: امروز مجموعه ارزش های معنوی و متعالی کامل و جامع را تنها در فرهنگ قرآن کریم می توان یافت.

شفیعی در خصوص پویش قرآنی یادآور شد: علاقه مندان از روز 13 تا ۱6 دی ماه با ارسال نام و نام خانوادگی و ذکر نام سوره ختم شده به سامانه پیام کوتاه 6600071428 در این پویش قرآنی شرکت کنند و در نهایت به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایای نفیسی اهدا می شود.

 

پایان پیام/ 130