مسجد «النبی (ص)» شیراز میزبان شهید گمنام شد

مسجد «النبی (ص)» شیراز میزبان شهید گمنام شد

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام نطاق با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد «النبی (ص)» شیراز، گفت: این مراسم ۱۳ دیماه همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام «اسلام نطاق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم وداع با شهید گمنام از ساعت 21 و 30 دقیقه 13 دی ماه در مسجد «النبی (ص)» شیراز برگزار شد.

معاون کانون فرهنگی هنری مسجد «النبی (ص)» شیراز افزود: این مراسم با نوای گرم حجت الاسلام «حدادی» همراه است و به همت کانون فرهنگی هنری، انجمن اسلامی «فاطمیون» شیراز و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مسجد تدارک دیده شده است.

امام جماعت مسجد «النبی (ص)» شیراز همچنین از برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه در دهه دوم خبر داد و گفت: در این مراسم حجج الاسلام «علیرضا حدائق»، «محمد حسین حدائق» و «جوانمردی» به سخنرانی کردند.

حجت الاسلام نطاق ادامه داد: این مراسم با نوای گرم حجت الاسلام «حدادی» همراه است و از 13 تا 16 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد «النبی (ص)» واقع در خیابان قاآنی نو پذیرای ارادتمندان اهل بیت (ع) و سوگواران ریحانه النبی (س) است.

 

پایان پیام/ 130