نذر حضرت زهرا(س) به نیابت از سردار دل‌ها در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان

نذر حضرت زهرا(س) به نیابت از سردار دل‌ها در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰
به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و به نیابت از سردار دل‌ها در کنار برپایی مراسم عزاداری و ایستگاه صلواتی، بسته های متبرک رضوی برای توزیع در بین خانواده های نیازمند در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آغاز ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سوگواری برای دخت نبی اکرم(ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا شد.

 

به همین منظور و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار مراسم عزاداری و سوگواری امروز ساعت 10 ایستگاه صلواتی در مقابل این مسجد برپا می شود.

همچنین به نیابت از سردار دل ها بسته های متبرک رضوی در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی جهت تحویل به خانواده های نیازمند با همراهی خیرین نیک اندیش و خادمیاران و یاوران رضوی  در مسجد آماده شد.

 

در این راستا بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در اجتماع عزاداران که  امروز در پیاده راه سبزه میدا مقابل مسجد جامع برپا می شود، حضور خواهند داشت.

به منظور  آموزش و مشاوره حقوقی، شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء جلسات مشاوره حقوقی رایگان برای نمازگزاران و بسیجیان با حضور کارشناسان بسیج وکلای استان زنجان در این مسجد برپا شد.

 

لازم به یادآوری است برنامه های این مسجد با همراهی کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی  و کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) مسجدامام حسین (ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 73