عزاداری فاطمیه در کانون «منتظران نور» تا روز جمعه ادامه دارد

عزاداری فاطمیه در کانون «منتظران نور» تا روز جمعه ادامه دارد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰
نیکجو از برگزاری آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تا روز جمعه خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم از روز سه شنبه 14 دی ماه با اجرای برنامه سخنرانی و مرثیه سرایی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این مراسم روز سه شنبه  ۱۴ دی ماه همراه با قرائت دعای «توسل» و ذکر مصیبت آن حضرت توسط مداح اهل بیت (ع) «رضا خدامی» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه نیز سخنرانی حجت الاسلام پوردست و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «محمد پارسا مهر» در آیین عزاداری کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شد.

 

نیکجو عنوان کرد: این برنامه روز پنجشنبه  ۱۶ دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام «رضا آبیار» و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «علی آتشی» ادامه پیدا می کند.

 

وی اضافه کرد: در جمعه ۱۷ دی ماه نیز آیین عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام آبیار و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «فرید بشارتی» در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم در پایان از از تمامی عاشقان اهل بیت جهت حضور در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود. دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691