کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون میزبان شهید گمنام بود

کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون میزبان شهید گمنام بود

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم وداع با شهید گمنام در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه بر ادامه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه های شاخص که امسال همزمان با سالروز شهادت بی بی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» بود که اخیرا تفحص و شناسایی شده ‌است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه تدفین شهدای گمنام در هر شهر و مکانی تاثیر معنوی خود را بر افراد می‌گذارد، افزود: استقبال از این شهید گمنام با حضور حماسی اقشار مختلف مردم، بچه های مسجد و اعضای کانون مثال زدنی بود که بار دیگر تجدید میثاق خود با شهدا، ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی را مقتدرانه اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه این شهدا در واقع دفاع از ولایت را از حضرت فاطمه زهرا (س) آموختند، خاطر نشان کرد: اعضای کانون ادامه دهنده اهداف این شهدای والام مقام هستند و امروز اعضای کانون فرهنگی هنری جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند.

شفیعی با بیان اینکه شهدا همیشه ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» با توجه به فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و غیره در برنامه های مختلف نظیر سه شنبه های تکریم، علاقه و ارادت خویش را به شهدا و خانواده معظم آنها ابراز می کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون علاوه بر شرکت در مراسم وداع با شهید گمنام، در مراسم استقبال و به خاک سپرده شدن این شهید والامقام، حضور گسترده ای داشتند، ابراز داشت: بچه های مسجد شرکت در استقبال و تشییع شهید گمنام را یک وظیفه مهم و افتخار بزرگی برای خود می دانند.

گفتنی است، این شهید گمنام در پادگان «07» کازرون با حضور پرشور مردم ولایت مدار تشییع و تدفین شد. 

 

پایان پیام/ 130