توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای نذری میان عزاداران فاطمی به همت کانون «منتظران نور»

توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای نذری میان عزاداران فاطمی به همت کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰
نیکجو گفت: به همت بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، تعداد پنج هزار پرس غذای نذری میان عزاداران توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پخت و توزیع غذای نذری در مناسبت های مختلف مذهبی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نیز این برنامه با پخت پنج هزار پرس غذای گرم انجام شد.

 

وی بیان کرد: برای تهیه این تعداد پرس غذای گرم، هزینه ای افزون بر 150 میلیون ریال صرف شد که به همت خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد جمع آوری شد.

 

نیکجو عنوان کرد: از سوی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، ایستگاه صلواتی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خیابان جنب مسجد برپا شد که غذاهای نذری در این ایستگاه میان مردم و عزاداران فاطمی توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به مدت چهار شب، آیین های عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) را در دستور کار خود قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ادامه داد: این برنامه ها که از روز سه شنبه و همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز شده تا روز جمعه 17 دی ادامه دارد.

 

نیکجو در پایان از اهالی مسجد و اعضای کانون، خیران و نیکوکاران که در امور خیر همواره یاری گر محرومان و مستمندان بوده اند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691