ویژه برنامه «افلاکیان خاکی» در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود

ویژه برنامه «افلاکیان خاکی» در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰
مقتدری از برگزاری چهارمین ویژه برنامه ‌«افلاکیان خاکی» همزمان با سالروز تدفین شهدای گمنام شهرستان گراش به همت کانون فرهنگی و هنری «‌امام رضا‌ (ع)» خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام مدفون در تپه نوارالشهدای شهرستان گراش چهارمین دوره برنامه «افلاکیان خاکی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه این برنامه امسال در سه محور برنامه ریزی شده است، افزود: یادمان 20 ساله تپه نورالشهدا و مرور خاطرات روز تشییع، شهدای عملیات «کربلای پنج» و قیام خونین مردم قم، سه محور برگزاری این آیین را تشکیل می دهد.

 

وی از برگزاری این برنامه همزمان با 19 دی ماه سالروز تدفین شهدای گمنام در تپه نورالشهدای گراش خبر داد و بیان کرد: شرکت کنندگان در این برنامه از صحبت های «سیدعباس جهانبانی»، «حسن‌علی حسین شیری» و «مسعود محسن زاده» با موضوع عملیات «کربلای پنج» و سالگرد 20 سالگی تشییع شهدای گمنام درگراش بهره مند می شوند.

 

مقتدری ادامه داد: همچنین دیگر سخنران برنامه حجت الاسلام مهدوی نیا است که در مورد قیام خونین مردم قم به سخنرانی می پردازد.

 

وی کمیته خادم الشهدای گراش و هیئت امنای مقبره شهدای گمنام این شهرستان را از همکاران برگزارکننده این برنامه عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع) گراش خاطرنشان کرد: این برنامه روز یکشنبه 19 دی ماه از ساعت 20 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود.

 

مقتدری در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691