کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال‌تر می‌شوند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال‌تر می‌شوند

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰
جلسه مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار و در آن نسبت به تفاهم همکاری دو نهاد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جلسه مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امروز (شنبه، 18 دی ماه) در محل ستاد فهما برگزار شد.

 

در این جلسه حجت‌الاسلام سامان هادی‌پور، مدیرکل مساجد ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور داشتند.

 

بنابر این گزارش، در این جلسه ظرفیت های ستاد فهما به ویژه در حوزه شبکه سازی و ارتباطات میان شبکه های کانونی با محوریت مسجد و محله، معرفی شد؛ تشریح جایگاه ویژه  فعالیت های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در ستاد فهما از دیگر محورهای این نشست بود.

 

 

 

 

علاوه بر این، امضای یک تفاهم نامه با محور ظرفیت های دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد بعد از امضای تفاهم نامه، جلسات مشترک در سطح ملی و استانی برگزار و هماهنگی های لازم مبذول شود.

 

در این جلسه تصریح شد: بسیاری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری و نیز مساجد از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر به شمار می آید و مساجد ظرفیت عظیمی برای تحقق این فریضه هستند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد این جلسات استمرار داشته باشد؛ پیش از این جلسه مشترک دیگری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار و ظرفیت سامانه بچه های مسجد تشریح شده بود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9