آ‌غاز داوری ۲۲۰۰ اثر رسیده به نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد

آ‌غاز داوری ۲۲۰۰ اثر رسیده به نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام سالاری از آغاز داوری بیش از ۲۲۰۰ اثر در نخستین جشنوار شعر و داستان بچه‌های مسجد در استان یزد خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد با عنوان « قلم» در استان یزد گفت: مرحله داوری آثار دریافت شده در نخستین جشنواره قلم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد آغاز شد.

 

مدیر ستاد فهما استان یزد افزود: آخرین مهلت آثار به نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد 30 آذرماه بود و در مجموع تعداد 2225 اثر به دبیرخانه این جشنواره در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد رسید.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد و کانون‌های مساجد برگزار شد که در شعر و داستان هر کدام از بخش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به نفرات برتر هدایایی تعلق می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام سالاری گفت: در بخش آزاد تعداد 475 اثر از سراسر کشور دریافت شد که 185 اثر در بخش شعر و 290 اثر نیز در بخش داستان است.

 

وی بیان کرد: در بخش کانونی نیز تعداد 1753 اثر دریافت شده است که 1257 اثر در بخش شعر و 496 اثر در بخش داستان بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: داوری این آثار از امروز آغاز شده که سرپرستی داوران در بخش شعر به عهده «عالیه مهرابی» از شاعران برجسته استان یزد و سرپرستی بخش داستان نیز بر عهده بنده است.

 

وی گفت: زمان داوری آثار نیز پایان دی ماه است که به زودی زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان اعلام می‌شود.

 

گفتنی است نخستین جشنواره شعر و داستان بچه‌های مسجد با عنوان « قلم» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد برگزار می‌شود

پایان پیام/ 40