جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد فارس در سومین رویداد ملی «فهما» برگزار شد

جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد فارس در سومین رویداد ملی «فهما» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰
با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و ناظر استانی جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد استان در سومین رویداد ملی «فهما» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 19 دی) جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد فارس در سومین رویداد ملی «فهما» 1400 گفت: از ابتدای آغاز برگزاری سومین رویداد ملی «فهما» در سال 1400 با اطلاع رسانی فراخوان تلاش شد تا مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ثبت فعالیت ها و برنامه ها در سامانه «بچه های مسجد» ترغیب شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به فعالیت یک هزار و 253 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس، افزود: از این تعداد 729 باب کانون در مناطق شهری و 524 باب کانون در مناطق روستایی مستقر و مشغول فعالیت در زمینه های مختلف ات.

وی با تاکید بر اینکه تعدد کانون های مساجد و حجم آثار ثبت شده کار داوری را بسیار سخت کرده است، اظهار داشت: برخی از کانون ها در چند رواق از رواق های 12 گانه رویداد «فهما» حائز شرایط انتخاب برای راهیابی از مرحله استانی به مرحله کشوری هستند که در این زمینه تلاش شده است تا در هر رواق که امتیاز های بیشتری کسب کرده اند، معرفی شوند.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: از بین کانون های انتخاب شده در مرحله کانونی طبق فهرست اولیه و تکمیلی که ستاد تهران در انتخاب ما گذاشته است، برای هر رواق یک کانون به مرحله کشوری معرفی شده است که تا 24 دی ماه فرصت خواهند داشت تا با بارگذاری مستندات در رشته معرفی شده به رقابت با کانون های راه یافته از سایر استان ها بپردازند.

خاطرنشان می شود؛ در این جلسه با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و ناظر استانی کانون های انتخاب شده مرحله استانی کانون های مساجد استان در سومین رویداد ملی «فهما» در رواق های 12 گانه معرفی شدند که در خصوص فعالیت ها نیز گزارشی ارائه شد.

پایان پیام/ 130