از برپایی مجالس عزاداری در ۴۰ روستا تا توزیع ۱۴ هزار پرس غذای نذری

از برپایی مجالس عزاداری در ۴۰ روستا تا توزیع ۱۴ هزار پرس غذای نذری

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امسال در ایام فاطمیه دوم در بیش از ۴۰ روستای جنوب کرمان مجالس عزاداری همراه با سخنرانی برپا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال در ایام فاطمیه دوم در بیش از ۴۰ روستای جنوب کرمان مجالس عزاداری همراه با سخنرانی برپا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، برپایی ایستگاه های صلواتی بود که در این ایستگاه ها، بسته های فرهنگی و پشت ماشین نویسی انجام شده و علاوه بر این نیز دم نوش و کیک توزیع شد.

وی ابراز کرد: طرح هر خانه یک پرچم نیز با توزیع پرچم های مشکی مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) در سطح محله ها اجرا شد.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: طرح اطعام فاطمی یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه است که در این راستا تعداد ۱۴ هزار پرس غذای نذری پخت و توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با مشارکت گروه های جهادی سطح جنوب کرمان خانواده های نیازمند اطعام شدند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های کانون شهید باکری در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است که با همکاری طلاب حوزه علمیه اجرا می شوند.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ فاطمی از اهداف برگزاری ویژه برنامه های فاطمیه دوم بود.
 

پایان پیام/ 586