یازدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج) به یاد حاج قاسم انجام می‌شود

یازدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج) به یاد حاج قاسم انجام می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ایلکا گفت: یازدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج) ۲۰ دی ماه به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «روح الله ایلکا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سرداران شهید جبهه مقاومت اسلامی همراه با مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به خیابانه شوش)، اظهار کرد: بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) برنامه های متنوع دیگری نیز در بزرگداشت نام شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و به منظور نشر سبک زندگی این دو شهید برگزار کرد.

 

تولیت و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) افزود: یازدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج) به نیازمندان، روز دوشنبه، 20 دی ماه  از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام می شود.

 

وی گفت: توزیع این نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الزمان (عج) میان نیازمندان همسو با نهضت احسان و مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند، همراه با آموزش احکام اسلامی و عقائد دین صورت می گیرد به این صورت که ابتدا نیازمندان که تلاش حداکثری می شود که حرمت و آبروی آنان حفظ شود، به مدت نیم ساعت در کلاس های آموزشی شرکت می کنند که در این نوبت، بخش هایی از زندگی سراسر افتخار حاج قاسم برای آنان بیان می شود.

 

ایلکا خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج و هیئت امناء و خیریه بزرگ مسجد صاحب الزمان (عج) یازدهمین نوبت از کمک مومنانه را با الهام از حدیث امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند: «آنگونه که یاری می کنی، یاری می شوی» انجام می دهد که هر بسته شامل برنج، قند، چای، روغن، گوشت، مرغ، لوبیا، عدس، رشته ماکارانی، خرما، ماسک و محلول ضد عفونی کننده است.

پایان پیام/ 397