کانون های برگزیده کهگیلویه و بویراحمد در رواق های ۱۲ گانه فهما انتخاب و معرفی شدند

کانون های برگزیده کهگیلویه و بویراحمد در رواق های ۱۲ گانه فهما انتخاب و معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰
کانون های برگزیده کهگیلویه و بویراحمد در مرحله استانی رواق های ۱۲ گانه طرح ملی «فهما» انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» ظهر امروز (19 دی ماه) در نشست کمیته انتخاب مرحله استانی کانون ها در رواق های 12 گانه سومین رویداد ملی «فهما» در سال جاری که به صورت وبیناری و با حضور مسئولان کشوری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد، گفت: رویداد ملی «فهما» در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» با شعار «به توان مردم» طراحی شده که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را دربر دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کانون های منتخب و راه یافته به مرحله استانی، بر اساس شاخص های اعلام شده داوری و منتخبین هر رواق به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

 

وی افزود: از میان کانون فرهنگی هنری استان که فعالیت های خود را در سامانه «بچه های مسجد» ثبت کرده اند، 12 کانون فرهنگی که دارای آثار و فعالیت های با کیفیت، تولیدی و همچنین دارای امتیاز بیشتری بودند، برای داوری در مرحله استانی در دو بخش اصلی و تکمیلی انتخاب شدند.

 

دولت آبادی ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده با کسب 100 درصد امتیازات در رواق «کارآفرینی» با امتیاز کلی بیش از 18 هزار امتیاز توانست به مرحله کشوری این طرح ملی راه پیدا کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون فرهنگی و هنری «رضوان» به عنوان سومین کانون دارای بیشترین امتیاز در سطح کلی توانست 100 درصد امتیاز در رواق «کتاب» را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافت.

 

وی با اشاره به اینکه کانون «خادم الرضا» (ع) گچساران در رواق «فیلم» تنها کانونی بود که 100 درصد امتیاز را به دست آورد و در سطح کلی دومین کانون دارای امتیاز استانی است، یادآور شد: کانون فرهنگی «رویش» در رواق «همدلی» 100 درصد امتیاز را کسب کرد که این ظرفیت برای حضور در رقابت های کشوری را نیز دارا بود.

 

دولت آبادی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «ام ابیها» لنده در رواق «نور و فعالیت های قرآنی» 100 درصد امتیاز را کسب کرد که با جمع بندی های صورت گرفته، می تواند در رقابت های کشوری حضور داشته باشد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کانون فرهنگی «میثم تمار» با توجه به آثار ارسالی در رواق «نمایش» با کسب 87/5 امتیاز به مرحله کشوری راه یافت، اظهار کرد: کانون فرهنگی «حر» از شهرستان بهمئی نیز در رواق «دانش» با کسب 85/7 امتیاز انتخاب و معرفی شد.

 

وی کانون «فدک» در رواق «قلم» را از دیگر کانون های منتخب در مرحله استانی دانست و افزود: کانون فرهنگی «زهرای مرضیه س» با آثار تولیدی خود کانون نیز در رواق «هنرهای تجسمی» با کسب 83 امتیاز انتخاب و معرفی شد.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «نمل» در رواق «فناوری» با کسب 87 درصد امتیاز انتخاب و معرفی شد، گفت: در رواق «سرود» کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده با کسب 100 درصد امتیاز به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رواق «رسانه» کانون فرهنگی و هنری «سردار عشق» با کسب بیشترین امتیاز انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری معرفی شد.

پایان پیام/ 82